Online Coaching

Vi spikar en tydlig målbild

För att din motivation inte ska svika dig så behöver vi måla upp en tydlig målbild. Men en morot är inte särskilt stark utan en piska. En viktig fråga du måste ställa dig innan vi börjar är, hur kommer ditt liv se ut om 5 år om du fortsätter att göra de fel du gör idag? Och hur kommer det se ut om du tar tag i dina problem & går med stadiga stel mot ditt mål?

... och sätter upp målstolpar

När de du har dina två scenarion så sätter vi upp målstolpar med små & stora mål att sträva efter. Jag brukar rekommendera att ha inom flera olika kategorier, beroende på vad ditt mål är så kan det vara tex; CM runt midjan, vikt, max vikt i bänkpress, tid för 10km, eller sportspecifika mål.

Vi båda bär ansvaret för att du ska nå ditt mål

Ibland är det lätt att tappa fokus när frestelsen lockar.. Om man inte har någon som ser över axeln. Men om du är en av mina klienter online så är du inte den enda som är investerad i att du ska nå de mål du satt...

... och gör ändringar till planen där det krävs

Samtidigt som du blir starkare, uthålligare & kommer närmare din målfysik så kommer planen behöva finjusteras så att den alltid är så optimal som möjligt. På så sätt kan vi se till att programmet alltid är utmanande nog utan att det känns för tungt eller komplicerat.
Image

Deff med pizza...

”Jag jobbade som PT förut. Det som är skillnad på mig och Jonathan är han älskar det. Han lever för det, hans kunskap är enorm inom ämnet samtidigt som han kan bryta ner det så jag förstår. Om jag har frågor eller funderingar söker jag alltid råd hos honom eftersom han är min ”guru” inom träning. Jag litar på honom och hans kunskap till hundra procent. Jag skulle aldrig gå till någon annan eller rekommendera någon annan just för att han är bäst på alla nivåer.”

Highlights

Ökade Styrkan

Fick fram sexpacket

Deffade på kebab & pizza

Total förändring

Ville tröttnade på att rocka en "dad-bod" så vi satte upp ett långsiktigt program åt honom som startade simpelt och därefter växte sig mer och mer komplext i samma takt som muskelmassan byggdes på.

Highlights

Från nybörjare till odjur

Massiva ökningar i styrka

Gick från 0-kunskap till att vara helt självgående.


Image
Image

12kg på 12v

Birk kom till mig för att han behövde tappa vikt inför en tävling i styrkelyft. Tiden var knapp & vi var tvungna att minimera förlust av styrka. Träningsprogrammet hade han redan hjälp med, så jag tog tag i kosten. På tolv veckor lyckades Birk tappa ca 12kg, samtidigt som styrkan fortsatt att öka.

Highlights

Tappade ca 12kg på 12v

Små ökningar i styrka

Otrolig dedikation

Processen

Direkt kommunikation

CHAT Som online-coaching klient så når du mig enkelt över Facebook, E-mail, Instagram eller den platform som passar dig när du behöver för enklare frågor.

TELEFON För mer komplicerade diskussioner så bokar vi telefonmöte, detta kan vara diskussioner om mål, hinder i vardagen eller förklaring av programmet.

TRÄNINGSPROGRAM Programmet skickas via Google Docs, så att vi båda kan se ändringar som görs & det är enkelt att att använda på både dator,telefon eller som utskrift.

KOSTPROGRAM Kostprogrammet är oftast simpelt i början, för att motverka att fel görs & att jag ser vad som görs rätt & vad som kan förbättras.

Kontroller veckovis

TRÄNINGEN Träningen kontrolleras så att den utförs på ett optimalt sätt. Världens bästa program kan utföras på slarvigt sätt, genom att kommunicera om träningen samt följa resultaten vecka för vecka så kan vi säkra att du får de resultaten du vill ha.

KOSTEN Vi följer upp hur kosten påverkar dig, är energin på en bra nivå? Har du det trycket i gymmet som du borde ha? Går måtten i rätt riktning? Hur ser vikten ut? Allt detta måste vi hålla koll på så att vi inte slöser med tid.

Fortsatt utveckling

FRAMSTEG När du blir starkare, snabbare & uthålligare så måste träningsprogrammet anpassas efter din nya fysik, så att det fortsätter att utmana dig. Även ett perfekt program måste utvecklas för att man inte ska stagnera.

OPTIMERING Efter att grunden för kosten sitter så optimerar vi detaljerna för att verkligen få ut det absolut mesta utav kosten. Med konstanta finjusteringar så är den alltid on-point.

FRÄSCHT För mig är det viktigt att jag vet att du tycker träningsprogrammet är roligt & utmanande. Om du har tröttnat på vissa övningar så innebär det att du inte heller kommer vara så pigg på att köra dem.

SPÄNNANDE Vet jag däremot om att du ser fram emot de nya passen så vet jag också att du kommer gå in i gymmet & utföra programmet med en bra energi. Därför får programmet aldrig stagnera.

Image
Image

En plan som passar alla

Tre simpla alternativ för att börja idag.

1099:-/må

6 månader coaching

Träningsprogram

Kostprogram

Detta upplägg passar bäst för dig som verkligen vill göra så stora framsteg som möjligt under 6 månaders tid

Ansök Nu

1499:-/må

3 månader coaching

Träningsprogram

Kostprogram

Det populäraste alternativet. Detta är perfekt för dig som känner att du vill få in en ny glöd i din träning & se sjyssta förändringar över 3 månader

Ansök Nu

1999:-/må

1 månad coaching

Träningsprogram

Kostprogram

Detta rekommenderar jag enbart för dig som är total nybörjare & behöver en simpel grund att gå på

Ansök Nu